Forum www.f1ff3.fora.pl Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum www.f1ff3.fora.pl Strona Główna » GP Australii
Autor Wiadomość
W!3sLaW




Dołączył: 03 Maj 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszow Maz.

PostWysłany: Nie 14:32, 04 Maj 2008

Albert Park

Utworzony: 1996 rok
Pierwsze Grand Prix: 1996 rok
Długość toru: 5.303 km
Miasto (region): Melbourne (-)
Kraj: Australia
Kontynent: Australia

Opis:

Wyścig w Melbourne w latach 1996-2005 r. rozpoczynał sezon F1. W 2006 roku, ze względu na kolizję dat z Igrzyskami Wspólnoty Brytyjskiej, został przełożony na kwiecień. Tor wykorzystuje miejskie ulice oraz parking w Parku Alberta, wokół malowniczego jeziora.


[link widoczny dla zalogowanych]


Okrążenie z Juanem Pablo Montoyą (w 2006 roku kierowca McLarena)

Na prostej start/meta rozpędzam się do około 310 km/h na szóstym biegu, hamując ostro tuż przed pierwszą szykaną (prawo-lewo) do 132 km/h na drugim biegu. Na wyjściu z drugiego zakrętu prędkość wzrasta do 219 km/h, osiągając pod koniec prostej Aughtie Drive 295 km/h na szóstym biegu. Ciasny, trzeci zakręt (w prawo) pokonuje się z prędkością 76 km/h na pierwszym biegu, tak więc trzeba przed nim jeszcze mocniej hamować niż na końcu prostej startowej.

Zaraz za trzecim zakrętem znajduje się kolejny ostry wiraż, ale już w przeciwną stronę (w lewo), który prowadzi na krótką prostą Whitford. Rozpędzam się na niej do 240 km/h, lekko naciskając na hamulec przed długim zakrętem nr 5 (w prawo), na którym prędkość spada do 230 km/h na czwartym biegu. To jeden z tych zakrętów, które na kwalifikacjach pokonuje się na pełnym gazie.

Ten fragment trzeba pokonać z największą możliwą prędkością, aby zapewnić sobie dobre wyjście na krótki odcinek prostej, na końcu której znajduje się druga szykana (następujące po sobie zakręty prawo-lewo nr 6 i 7). Przed szykaną rozpędzam się do 285 km/h na piątym biegu, hamując przed szóstym zakrętem do 123 km/h na drugim biegu.

Zakręt nr 7 w lewo pokonuje się na pełnym gazie, podobnie jak i ósmy w prawo (Lauda). Na dojściu do dziewiątego zakrętu (Clark), wchodzącego w skład trzeciej szykany, osiągam 288 km/h na szóstym biegu. Ten ostry zakręt w prawo pokonuję z prędkością 109 km/h na drugim biegu.

Zakręt nr 10 (w lewo), podobnie jak i następujący po nim odcinek łagodnie skręcającej w lewo prostej pokonuję na pełnym gazie, rozpędzając się do 288 km/h na szóstym biegu przed szybką szykaną lewo-prawo, składającą się z zakrętów 11 i 12. Pokonuje się ją na czwartym biegu przy prędkości nie spadającej poniżej 212 km/h.

Kolejne ostre hamowanie pod koniec prostej zakończonej ostrym zakrętem nr 13 w prawo (Ascari) powoduje spadek prędkości z 298 km/h na szóstym biegu do 122 km/h na dwójce. Po krótkim odcinku prostej znajduje się kolejny zakręt w prawu (Stewart), który pokonuje się z prędkością 165 km/h na trzecim biegu.

Kolejna krótka prosta powala rozpędzić się do 236 km/h na trójce, zanim zacznie się ostro hamować przed ostatnimi dwoma zakrętami (15 i 16). Pierwszy z nich (w prawo) pokonuje się na jedynce z prędkością 74 km/h. Krótkie naciśnięcie gazu i szybka zmiana biegu na trójkę przed ostatnim, dosyć wyboistym zakrętem, który prowadzi nas z powrotem na prostą start/meta.


Albert Park - rekordy

Najszybsze okrążenie:w historii toru / na ostatnim Grand Prix
Kierowca (zespół):Michael Schumacher / Kimi Raikkonen
(Ferrari) (McLaren-Mercedes)
Data: - 2006-04-02
Czas: 1:24,125 1:26,045
Prędkość: - -

przygotowal:W!3sLaW


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez W!3sLaW dnia Pon 7:35, 05 Maj 2008, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin